lørdag den 14. oktober 2006

Et par sokker færdige 2 mere før jeg er færdig/One pair of socks down 2 to go


Endelig blev Gemalens strømper færdige, det er det første jeg har lavet til ham nogensinde, så det var vist på tide.

Garnet er stadig lækkert, men kors hvor jeg synes farverne er kedelige, godt jeg ikke skal strikke flere i de farver.

For resten har mit extra ngl. Opal Dreamcatcher fundet et hjem i Fredericia og vi venter en Opal Doktorfisch her på matriklen engang i den kommende uge.

Nu er Lillemandens anden sok på pindene og denne gang havde jeg ingen problemer med at slå det rette antal masker op og pudsigt nok kommer farverne også til at passe.

I morgen har vi åben hus her jeg krydser finger og holder vejret for at der kommer nogen for at se huset og måske endda køber det.

I finally finished my husbands socks, they are the first thing I have made him ever, so it was about time to.

The yarn I used is still yummy, but oh boy the colours are a drag, god thing I wont have to knit another pair in that shade.

Bye the way my extra skein of Opal Dreamcatcher has found a new home in Fredericia and in its palace we are expecting a skein of Opal Doktorfisch in the week that follows.

Next on my needles are my toddler's second sock, and this time I encountered no difficulties in casting the right number of stitches, oddly enough it seams that the colours will match with out me trying to.

Ingen kommentarer: