torsdag den 12. oktober 2006

Hvem vil bytte?/Who will swap with me?

Først vil jeg sige tak til alle jer der har lykønsket mig med mit nye job, dejligt at så mange gider at tage sig tiden til at følge min lille verden, bliv endelig ved med det ;o)



Jeg har 2 ngl af denne opal strømpegarn, men ved med mig selv at jeg aldrig vil strikke 2 par sokker i det same garn, så hvis der er en derude i blogland der vil bytte mit ene ngl med et andet 100 g ngl. gerne i et andet mærke så drop mig en mail. Den der kommer først til mølle får først malet.

Fakta om garnet:

Opal Tramfäger/Dreamecatcher farve 1230 dyelot 1



Da jeg kom hjem efter at have afleveret ungerne i børnehaven/vuggestuen plukkede jeg denne lille buket solskin, de står nu her ved computeren og minder mig om sol og varme.

First of all I would like to thank all who took the time to congratulate me on my new job, it whams me to think of all who cares enough to follow the goings-on in my little world.

I got 2 skeins of this Opal sock yarn, but knows that I never will knit 2 pairs of socks in the same coulors, so if anyone out there in blogland wish to swap 1 of my skeins for some other sock yarn, send me a e-mail, first in first served.

Facts of the yarn:

Opal Tramfäger/Dreamecatcher coulor 1230 dyelot 1

After dropping the kids of at the daycarecenter, I picked this small bunch of sunshine, and they now sits by my computer reminding me of sun and warmth.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg har et nøgle Opal Doktorfisch parti 4, som også blev nr. 2 af samme slags i bunken - det ville være ideelt at få det byttet!

Lone Hansen
loneh@post9.tele.dk