fredag den 20. oktober 2006

Dagen i går/Yesterday

I går var helliget en aftale jeg havde lavet med Datteren, vi skulle på tøsetur til Lyngby centret, en tur i Panduro Hobby og Søstrene Grenes.

Som så mange gange før blev dagen ikke helt som jeg havde planlagt, da en vikar i Lillemandens vuggestue informerede mig om at han "ikke var velkommen i går, da han havde dårlig mave og det viste jeg godt for det havde han også haft om tirsdagen" (det viste jeg ikke, men lad nu det ligge). Jeg besluttede at Datteren ikke skulle snydes for sin shoppe tur, så jeg tog begge unger med, uden at overveje hvordan man holder øje med 2 unger når den ene skal på toilettet og jeg ikke kan få tvillingeklapvognen med på div. dametoiletter, nå men det gik Datteren var så dygtig og de var englebørn begge to, især Datteren var jeg meget stolt af.

Vi fik købt perler, masser af perler både til Datteren og til mig, og et sæbesæt, så nu skal vi finde en dag hvor vi skal lave hjerte- og blomster-formede sæber med rosen, jordbær og æble duft.

Vel hjemme igen fik Lillemanden bad og en lur mens Datteren kiggede på alle indkøbene, jeg aner en snigende samlermani grundfæste sig, ikke hos Datteren, men hos mig, jeg er vild med alle de smukke perler.



Da Gemalen kom hjem drønede jeg lige et smut i Netto og rede mig 3 sæt håndlavede glasperler og bambus strikkepinde i omslag. Strikkepindene var alt jeg fik snusede til strikning i går, så i dag skal der tages revanche.



The daughter and I had planed to take a shopping trip to a mall, where there was a craft shop and other shop with nick knack.

Well the day didn't turn out as I planed, because I was informed that my toddler wasn't welcome in day-care yesterday due to an upset stomach, since I wouldn't cheat my daughter out of her long awaited trip, I packed the kids and went. They were little angles, especially my daughter made me proud.

We bought beads for both me and my daughter (I can feel an obsession coming on) and a DIY soap set and one of these days the daughter and I will make heart and flower soaps with rose, strawberries and apple aroma.

Back home the toddler had a bath and a nap while the daughter looked at all our treasures.



When the Husband returned home I went to my favourite store and bought 3 packs of homemade glass beads and bamboo knitting needles in wrapping cases. Those knitting needles was the closed I got to any knitting all day, but today I will knit till the kids return home.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

The shopping trip you did with your little ones sounds like a lot of fun indeed - and you sure got a lot of great things! I really love those needles, they look like they're heaven to work with! Happy knitting!