tirsdag den 3. oktober 2006


Jeg har fået skæld ud over den måde jeg blandede det danske og det engelske indlæg på, så derfor kommer indlæggene herefter til at se sådan her ud.

Jeg lærte at lave en for mig ny hæl (kilehælen) her til aften, så nu håber jeg at den har den bedre fit end båndhælen som jeg normalt laver.

Jeg atter tilbragt et par dejlige og hyggelige timer med ligesindede, i den ugentlige strikke cafe, men næste gang er desværre sidste gang, men heldigvis for os har Charlotte tilbudt at være vært for vores strikkecafe fremover med start den 31. oktober.

I've been scolded for the way I mixed the Danish and the English entry's so from now on I will it like this instead.

I learned to do a new heel tonight, hopefully it will prove to be a better fit than the one I usually do.

I've spend a few happy hours with other like minded women at the weekly stitch and bitch, but sadly it is coming to an end next Tuesday, where the yarn shop will be closed and a new owner will take over, luckily one of the other women have offered to host the stitch and bitch from now on.

Ingen kommentarer: