søndag den 19. november 2006

Weekend update og en tilståelse

Så er det søndag og ugen og weekenden er fløjet afsted.

Efter mit sidste indlæg fik en en besked om at Gemalen var blevet kaldt til vuggestuen, Lillemanden var meget ked og meget sløj, en tur hos lægen afslørede et begyndende forkølelsesøre men heldigvis igen mislyde på lungerne.

Fredag bød på ægte drama på mit arbejde, som jeg forøvrigt er rigtigt glad for.



Lørdag hjalp Lillemanden med vasketøjet og Datteren pløjede sig igennem 24 afsnit af Alletiders jul på dvd.

Tandbørstningen af Lillemanden afslørede 2 nye kindtænder, intet under at han har været pulret og har ville hænge konstant lille pus, forkøleses, feber, nye tænder og hoste på samme tid.

I dag er det søndag, huset er rengjort, julebrevet er påbegyndt og jeg er godt i gang med at få styr på mit garn og jeg er nu 1/3 igennem mit Latifa halstørklæde, men men men jeg tror det ender som en gave, farverne er for kedelige for min smag og det sætter en dæmper på strikke lysten, men det skal være færdigt og jeg begynder ikke på en anden UFO før det er færdigt, basta.



Og så til en tilståelse jeg har fået mere garn hjem i denne måned, men til mit forsvar skal siges at det allerede var bestilt i oktober måned.
Jeg har også lige lagt en bestilling hos Frøken Fingernem på en gave til min hemmelige nordiske ven.

Jeg lovede jo forresten at skrive når jeg viste mere om Frøken Fingernems åbningstider så her er de.


1 kommentar:

Anonym sagde ...

hvor er det bare noget lækkert garn du har købt..hvad skal det blive til??
vi ses jo i morgen hos frøken fingernem..knus