torsdag den 2. november 2006

Slemme slemme pige/Naughty naughty girl.

Morgen startede med en mindre katastrofe, Datteren stod op med falsk strubehoste, så I dag var Gemalen hjemme med 2 syge børn og vi mangler stadig store mængder søvn.

Arbejdet bød på endnu en intro dag og overraskende nok endnu et lækkert måltid I deres restaurant, lækkert lækkert.

I morgen er vi inviteret med på teambulding som starter med frokost i restauranten og ender med middag et sted i byen, jeg skal fortælle mere på lørdag når jeg ved mere.

I alt i alt tegner det til at være en fed arbejdsplads, super god stemning og dejlige omgivelser, glæder mig til at lære lidt mere om mine arbejdsopgaver på mandag hvor vi rigtigt går i gang.



Jeg fik tidligt fri og Gemalen havde lokket Lillemanden til at sove så jeg smuttede forbi Aldi i Hillerød på vejen hjem og fandt 8 ngl. sokke garn mere, der af overskriften.



Og så fik jeg strikket lidt mere på min nyeste sok og jeg er næsten færdig med første 4-kant til Lillemandens tiger trøje.

This morning the daughter turned out also to be sick, so my husband to another sick day with both children and to top it all of we are still really behind in our sleep.

Work was another intro day and once again they gave lunch in their restaurant, very nice.

Tomorrow we are invited to partake in their teambuilding, which also starts with lunch in the restaurant and ends with dinner in the city. I'll let you know Saturday how it went.

All in all it looks like a great place to work and I can't wait until Monday to sink my teeth into the work I'm employed for.

I got of early, and as the husband had the kids under control I snug of and bought 8 extra balls of cheap sock yarn in a neighbouring city, hence the title.

I managed to knit a bit more on my newest sock and I'm almost do with the 1 square of my toddlers tiger sweater.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

hvor er du heldig at ha fået fat i så meget strømpegarn, min lokale aldibutik havde udsolgt allerede i går, så jeg har ik fået noget. ØV.
Trælst med de syge børn, og typisk når man står og har fået nyt job og ik bare lige kan ta barnets første sygedag. God bedring til børnene og håber I får lidt søvn i nat.
Kh Jane