fredag den 3. november 2006

Selv de mest velovervejede planer/Even the best layed plans

Endnu engang, komme livet i vejen for mine planer, Datteren havde endnu et tilløb til falsk strubehoste her til morgen og selvom Farmor skulle passe Lillemanden så kunne vi ikke nænne at overlade hende 2 syge børn, så jeg blev hjemme med Datteren, mens Lillemanden fik enetid med Farmor.

Jeg fik gennemgået alt mit garn og tjekke alle mine projekter, wow hvor har jeg meget i gang.
Nu vil jeg lave en fil og på den måde prøve at holde styr på hvor meget garn jeg har og slette det når det er brugt.

Tøsebarnet og jeg tog et smut forbi biblioteket og lånte en million milliard bøger med mere og så tror jeg endda at jeg glemte at få en eller 2 af de bøger jeg havde bestilt med hjem.

Lillemanden tog sine første 2 skridt alene i dag hos Farmor, Gemalen er vidne, og mig jeg er da slet ikke misundelig.

I morgen skal ungerne fotograferes i børnehaven, uha det bliver en dyr affære, men det er det værd.

Natten delte jeg seng med Gemalen, prinsessen og i den åle morgenstund også prinsen der har fanget fidusen med at det er super hyggeligt at sove i samme seng som mor og far, behøver jeg at sige at jeg håber på en roligere nat i nat?



Once again life had other plans for me, my princess wasn't quit do being sick, and we couldn't dump to sick kids of at my MIL's so I stayed home with the princess and my prince got to spend the day with his grandmother.

I found the time to go through my stash and I'm contemplating making a file I hopefully I'll remember to keep it up to date.

The princess and I went to library and borrowed almost all their books.

My son took his first 2 steps alone, over at grandma's, the husband was there to witness it, and me I'm not jealous not at all.

To morrow the kids is having their picture taken, it isn't cheap.

Last night is shared my bed with the husband, the princess and my prince who discovered that sleeping with mum and dad is super nice, need I say that I hope we will have a quite night to night?

Ingen kommentarer: