onsdag den 22. november 2006

Udmattelsestaktik og endnu en antagelse slået itu

De der havde bivet tilbud på huset mente åbenbart at hvis de gav os et døgn så ville vi med tak hånd sige ja til deres uhørt generøse tilbud der var på 500000 tusinde under udbuds prisen, i hvert fald har de gentaget tilbudet, behøver jeg sige at vi endnu engang takkede nej?
Jeg tænker at de arbejder ud fra en eller anden udmattelsestaktik.

Og så har jeg måtte sige farvel til endnu en positiv antagelse om mig selv.
Jeg har nemlig altid troet at jeg var en venligt og tålmodigt menneske der havde overskud til at hjælpe andre gennem noget de ikke helt forstod, men men men i dag har jeg måtte sande at dette ikke er helt sandt.
Jeg har de sidste par dage været på par løb med en af mine kollegaer, og hun fralægger sig al ansvar og fatter minus, faktisk tror jeg at hun har styr på det, men det er nemmere at lade mig klare skærene og have kontakten til kunderne, hendes kunder.

Så lige en opsumering om gårsdagens strikning.

1 stk alfe hue i alpaca er trævlet op, jeg var ikke glad for mønstret og så blev den alt alt for lille til mig.
og så er jeg så småt begyndt på det ene ærme på tiger trøjen og jeg er nået hælen på svigermors 1. strømpe håber at have lavet hælen færdig i aften når ungerne er kommet i seng.

Stadig ingen billeder sorry

2 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Hvis folk er uvidende fx pga manglende intelligens, så er jeg venlig og tålmodig, men hvis det er enten er fordi folk ikke gider eller bare er ignorante, så ryger både venighed og tålmodighed en tur!! Den slags er livet sgu for kort til.
Og så lige et spørgsmål: Har du skrevet for mange nuller, eller mener du virkelig at de byder ½ million under? Helt ærlig!!

Dorthe sagde ...

Hej Line
op med humøret, det er et spil om huset der er igang. hold ud.
din kollega er da helt klart ude på at overlade alle aber til dig, smid dem tilbage hellere føe end siden. Her er det også en kamp. Du er god både indvendig og udvendig så tro på dig selv og kæmp.