lørdag den 25. november 2006

Torsdag besluttede mine instruktører at jeg var klar til at sidde alene på telefonen, første dag havde jeg meget brug for hjælp, men i går klarede jeg stort set mig selv, tror I lige jeg var og er stolt, har nu altid haft på fornemmelsen at kundeservice jobbet lige var og sørme så.

Jeg har ikke lavet meget på strikke fronten, andet pillet naboens strikketrøje op efter et mindre sammenstød med nabo prinsens ivrige finger.
jeg er sådan set kun nået til at skulle samle masker op på foden på svigermors 1. sok, men til Datterens hjemmelavede julegaver skulle det laves 7 stofposer og 7 vaskeklude, så i dag har jeg slået op til den 1. af 5 vaskeklude, jeg havde lavet 2 på forhånd.



I dag har også haft gang i sæberiet, og Datteren har lavet smukke hjemmelavede sæber til familien m.fl.
Her kan I se resultatet 12 sæber og 7 stofposer af stofrester, valgt af Prinsessen.

Lige nu hænger poserne til tørre og så mangler de bare et silkebånd og en pressning.

Torsdag fik jeg indkøbt alle Lillemandens kalender gaver og de fleste af Datterens, Gemalen fik købt de resterende 4 i går.
Nu mangler vi bare at få julepynten ned fra loftet, det har gemalen lovet at gøre i morgen.
Glæder mig til at gense julepynten, jeg elsker julen.



Datteren har haft en hård uge og har mest af alt mindet om hende hun ligner på dette billede, nemlig Lille My fra Mumitroldene.

I aften står den på MGP Nordic og grovhygge.

Til sidst en lille huskeseddel på det jeg skal have færdigt til jul, nogle endda allerede til på lørdag.

Vaskeklude 5 - 0
Strømper 1 - 0
Hue 1- 0

Ingen kommentarer: