tirsdag den 28. november 2006

Gad vide om...




For 4 år siden eller er det 5 købte jeg disse to bjørne, gad vide om jeg allerede den gang havde et sovende stikke gen der bare ventede på at blive set og blive brugt?

Den dag i dag er jeg stadig imponeret over de detaljer der er i bjørnenes strikkede trøjer og huer.

Og kan I stå for en strikkende bjørn, jeg kan ikke.
Det er nu ikke fordi jeg har overvældende meget julepynt, min mand ville nu nok mene at jeg har nok, men det meste af det jeg har er små figuere til at stå rundt om, jeg kunne godt bruge nogle større nisser og engle, men jeg nægter at købe mere pynt før vi har solgt huset og har købet et nyt hjem, det ville jo være tosset at købe noget der ikke kunne stå fremme.

En anden ting jeg mangler er lanterne, jeg kan mærke et stort behov for store, små indendørs og udendørs lanterner.

Jeg savner mit arbejde, er det ikke bare dejligt og hurra i aften skal jeg i strikkecafe.

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

hej Line hvor er de bare søde dine bamser. øv at du ikke har købt dem i år, for sådan nogen ville jeg også gerne have.