onsdag den 29. november 2006

I går nat var tandfeen endnu engang på besøg og Datteren er nu 3 mælketænder fattigere.



I går før jeg skulle i strikkecafe, tog Datteren og jeg et smut i Netto og disse 2 bøger var blandt det der røg i kurven.

Vel hjemme igen fik vi et opkald fra ejendomsmægleren på gården, sælgerne har sat gården 150.000 ned og nu vare det ikke længe før vi miste vores drømmehus, så er det ikke fair at sige lokummet brænder?



Så kom endelig dagens højde punkt strikkecafeen og takkede være Karen fik jeg strikket svigermors første sok næsten færdig, færdig gjorde den på arbejdet i morges.



Jeg fik også den 3. og sidste af de vaskeklude jeg skal bruge til på lørdag færdig, nu mangler jeg bare at hæfte ender og skylle dem op.
Desværre kan I ikke se mønsteret, på den brune fra i forgårs var der et rensdyr og den sorte er der en T-Rex.

Jeg er stadig meget træt når jeg arrivere hjem om eftermiddagen og kan næsten ikke hænge sammen til ungerne er kommet i seng.

Ingen kommentarer: