mandag den 20. november 2006

Lidt har også ret


Det er ikke det vilde jeg får strikket for tiden, men I skal da ikke snydes for process billeder af svigermors ½ sok og et 1/3 Latifa.

I må da indrømme at det er det kedeligste Latifa til dato *suk* Hvor ville jeg ønske at jeg havde noget garn i rigtige pang farver til det halstørklæde, for jeg synes godt nok mit er en omgang blaaaaaaaaa.

Og så lige en enkelt update på hussalget,

de der vendte tilbage for at se huset igen i dag havde deres tømmer med, og det de gik mest op i var om der var gode gåturs muligheder i området.

Jeg lover at holde jer opdateret og tak for jeres krydsede finger alle sammen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Op med humøret med Latifa. Mon ikke det hjælper når frynserne kommer på? :-)

Dorthe sagde ...

Hej Line
jeg synes ikke du skal være ked af dine farver, jeg tror nemlig også at når du får flæserne på så hjælper det. Jeg så en eller anden med et latifa forleden i Brugsen, det var i støvede farver og utrolig flot, ellers har jeg ikke været lige så stor fan som alle andre, men færdigt og på io den virkelige verden, så er det meget anderledes.
Held og lykke med huset