onsdag den 15. november 2006

Åh hvor ville jeg gerne....

Jeg vil så gerne i gang med at strikke en trøje eller noget til mig selv, men men men der er jo lige det der med alle de andre ting jeg har på pindene.

1. Latifa halstørklæde
2. Vårsjal i alpaca
3. Vårsjal i mohair (afgår nok ved døden)
4. Tigertrøje str. 5 år
5. Farvorit trøjen i kauni
6. Alfehue i alpaca
7. Hæklet taske
8. Opal sokker 1 sok færdig anden venter på at komme på pindende (til mig selv)
9. Bumbo sokker str. 38 til svigermor strikkes på arbejdet (julegave)
10. Betræk til en pude.

Så som I ser er et nyt projekt ikke lige det jeg mangler, nok nærmere et afsluttet projekt.
Jeg har også en hue i mohair der lige skal syes sammen og et par army sokker til svigerfar der mangler at få hæftet ender og en tur i vaskemaskinen.

Nu vil jeg udnævne resten af november og resten af december til færdiggørelses måneder og så må vi se om jeg kan få lov at starte en trøje til januar.

Her til sidst burde der være et billede af min enlige Opal sok og starten på svigermors sokker, men det er spisetid så I får vente til ungerne er kommet i seng.



Så er ungerne lagt i seng, jeg har snakket med broderen, søgt hjælp med mit html problem hos nogle html hajer på Newbie.dk, så nu håber jeg snart at kunne rette fejlen i min template og st har jeg skiftet bloggens udseende.
Nu er det jeres tur, så her er det lovede billede af min enlige Opal sok og og den spæde start på Svigermors bumbo sokker.

1 kommentar:

LineMo sagde ...

Hej Mette

Du er sgu en knag, jeg slettede indlægget og vupti så var alt ved det gamle.

KH

Line