fredag den 1. september 2006

Strikke status



Jeg har strikket mine og Lillemandens filtede futter færdige og filtede dem første gang, men de er stadig alt for store, så de må endnu en tur i maskinen. Billederne er taget med Mobil telefonen før filtning.



Jeg havde jo også meldt mig på Mariannes Mystery Baby I, men troede ikke rigtigt at jeg ville kunne følge med, men jeg har fået lavet både, tip 1, 2, 3 og 4 men tror jeg har misset et eller andet. Har lige tjekke på hjemmesiden og jo jeg mangler en gentagelse af tip 4 godt jeg allerede har slået op til en gentagelse.
Som I kan se strikker jeg Mystery Babyen i Nettos strømpe garn men jeg har kun 100 g fordelt på 2 ngl. og min egen Netto og dem i nabo byerne har ikke mere, så kryds lige fingere.

Ærme til ærme til trøjen vokser også, men langsomt meget langsomt, pindene er tynde og maskerne mange.

Ingen kommentarer: