fredag den 8. september 2006

1-2 tilståelser

Den anden dag da jeg sad og læste denne blog, faldt jeg over den sødeste cardigan i opal Brasil 5001 og ensfarvet i den blå farve, og jeg bare måtte bare have noget af det Opal Brasil 5001 så jeg kunne strikke cardiganen selv.

Men men men garnet er udgået så jeg rådspurgte de gæve webstrikkere om assistance og selvfølgelig har der straks hjælp på vej.



Men før jeg spurgte fik jeg lige bestilt 6 ngl. opal classic her og håbede at heldet var med mig, desværre havde Vivian ikke mere af 5001, men det jeg fik istedet er bare mums se bare her.

Jeg har fundet ud af at jeg har en svaghed for strømpegarn og strømper, ikke så fedene som chokolade men en kende dyrere ;o)



Og så til den egentlige tilståelse, jeg burde arbejde på at færdig gøre min ærme til ærme trøje og det gør jeg også, men jeg strikkede for et stykke tid siden en enkelt strømpe til migselv og besluttede at dens makker kunne vente, så jeg lagde den væk, men den enlige sok har pint mig lige siden så jeg blev nød til at starte op på dens makker, jeg kan ikke bære enlige sokker, Lillemandens sok som er på pindene gælder ikke for den første er ikke færdig endnu.

Til slut vil jeg bare ønske jer alle en god weekend og Lotte endnu en gang tak fordi du gad kigge efter bogen til mig.

Ingen kommentarer: