mandag den 25. september 2006

Så blev det færdigt



Nå ja så færdigt det nu kan blive når det stadig er ender at hæfte og en vask og udspændning der mangler.



Fakta:
Garn: ? mohair tror jeg.
Garnforbrug: 97 g
Mønstret: Påfuglemønstret fra Skønne Sjaler strikket på p 10.
Størrelse: 145x25 før udstændning.
Farve: gengivet bedst i indlægget d. 21. september.

I morgen når jeg har fået fat i nogle 3½ strømpe pinde vil eg forsøge at komponere en hue i samme garn og så ender sættet under juletræet enten til Farmor (hvis mit vårsjal i alpaca ikke bliver færdigt) eller til Oldemor. Jeg lover at vise jer hvor langt jeg er kommet med sjalet så snart Datterens fødselsdagsfest for storegruppen er overstået i morgen.

Jeg strikker også på livet løs på mine gennemsigtige gummistøvle sokker, jeg har lovet evt. rest garn til en af mine strikkecafé venninder, så det glæder om at blive færdig med dem hurtigst muligt.

Ingen kommentarer: