onsdag den 20. september 2006

Billeder af dit og dat



Jeg synes lige I skulle se hvorfor det er jeg ikke kunne tage mit påfugle halstørklæde med til strikkecafé i går.



Mit første forsøg på en barbie kjole nogensinde, da jeg var barn gik jeg i klasse med en pige, vis tante eller moster strikkede og hæklede tøj til hendes Daisy dukker og jeg var meget misundelig, så hvis jeg kan finde ud af det så har jeg tænkt mig at lave nogle flere, til Datterens Barbie dukker.



Jeg forsøgte mig også med at brodere en lille blomst på orsiden at kjolen.

Og så til et lille have ?, sidst var I jo rigtigt gode til at svare mig på mit ? og jeg håber at I også denne gang har svaret.



Denne frugt stammer fra en klatre plante der står på et lille torv i Frederiksværk gågade, jeg har ladet mig fortælle at den normalt ikke blomster i Danmark, men i år er den fuld af disse smukke frugter.
Er der nogen der ved hvad planten hedder og om man kan tøre frøene og så den selv?

Ingen kommentarer: