lørdag den 2. september 2006

Ønske liste

Jeg har lige været på biblioteket og boy hvor er der mange bøger jeg bliver nød til at eje, så derfor en lille ønskeliste, bare sådan at jeg selv kan holde styr på hvilke bøger det drejer sig om.

01. Vintage style - Thirty knitting desings from ROWAN for men & woman
02. Knits for Barbie doll - 75 fabulous fashions for knitting af Nicky Epstein
03. Miss Bea's colours - with 10 knitting pattens from ROWAN af Louisa Harding
04. Adorable Knits for Tots: 25 Stylish Designs for Babies and Toddlers af Zoë Mellor
05. Varme tasker af Fie og Bente Lavsen
06. Simple Knits for Sophisticated Living: Quick-Knit Projects from Beautiful, Chunky Yarns af Barbara Albright
07. Designstrik af Jytte Slente
08. Huer Huer af Sys Fredens
09. Hotte huer af Lena Blidell
10. Strik - på den fede måde af Brigitte Breuning
11. Skønne sjaler af Lena Blidell
12. Strikketøj af Lena Blidell
13. Strik & hækl med fine detaljer af Elisabeth Sonnichsen Brinch
14. Knitters Stash - Favorite Patterns from Americas Yarn Shops af Barbara Albright
15. Odd Ball Knitting - Creative Ideas For Leftover Yarn af Barbara Albright

ja det var bare de første 15 men jeg er sikker på der er mange flere der bare må ende på min hylde :o)

Ingen kommentarer: