fredag den 1. september 2006

Hyl tud klynke græde hulk


I dag var sidste dag bare Lillemanden og jeg, og jeg nød den til sidste dråbe, nu er det weekend og Gemalen og Datteren er hjemme og klar på weekend og på mandag (gys) så starter Lillemandens nye liv som institutionsbarn.

Jeg kommer til at savne vores stille dage sammen bare os to, ok der er dage hvor jeg trænger desperat til at få lidt tid for mig selv og noget søvn, så ville jeg heller ikke undvære de sidste 11 måneder hvor tiden var vores og vi fik mulighed for at lære hinanden rigtigt godt af kende.

Nu er der en virkelig chance for at jeg kommer til at gå glip af nye opdagelser og kæmpespring i hans lille verden.

Giv mig lile et par uger og jeg er ovenpå igen, lige nu vil jeg bare svælge lidt i det savn jeg allerede mærker nu, hulk.

Ingen kommentarer: