søndag den 24. september 2006

I dag er det



Datterens fødselsdag hurra hurra hurra.
Min lille prinsesse bliver 5 i dag, utroligt som tiden flyver, jeg mindes som var det i går fødslen og hendes længe ventede ankomst, der var så meget jeg ikke viste og så meget jeg endnu ikke ved, men hun er "mand" for at lære mig det hen af vejen.



Hendes morgen startede med fødselsdagssang i sengen, derefter kom Farfar og Farmor til morgenmad og endnu en fødselsdagssang.



Da Lillemanden havde sovet formiddagslur drog vi 4 til København og Tivoli, vejret var perfekt og dagen er fløjet afsted.



Nu er begge børn blevet puttet og lige om lidt skal Gemalen og jeg også i seng, vi er udmattede.



Lidt strik har dagen dog budt på, noget skulle jeg jo foretage mig på turen frem og tilbage og alle de tidspunkter hvor Lillemanden og jeg måtte stå pænt og vente mens Prinsessen og Farmand prøvede den ene forlystelse efter den anden.

Der er også fyldt lidt på isoleringen, svigermor kom med lidt reste garn fra hendes egen og oldemors porduktion, bl.a. noget mere af den støvet grønne mohair jeg er ved at strikke påfuglehalstørklæde af, mæske skulle jeg se mig om efter en opskrift på en hue med påfuglemønster, nogle bud?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad med denne fra Garnstudio
http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=93&&d_id=12&&lang=dk
Det er godt nok ikke det mønster, men mon ikke opskriften kan bruges alligevel.

KH Lise

Anonym sagde ...

Og så tillykke med datteren, det glemte jeg jo helt i farten.

KH Lise

Anonym sagde ...

Hej Line,
Tillykke med datteren.
I denne uge er der et tillæg med i "Hendes Verden" med huer og handsker, det kunne være at du lige skulle stikke forbi en forhandler og se om du ikke kunne smugkigge for at se om der var noget der kunne bruges.
Vi ses i morgen aften.
KH Charlotte