onsdag den 6. september 2006

Lidt om dit og dat


Mandag startede Lillemanden i vuggestue for alvor, desværre var alle 3 voksne fra hans stue enten syge eller på ferie, men ud over det gik det fint, vi var der fra 09:15 til 12:00 og så kunne Lillemanden ikke holde til mere.
Tirsdag ankom vi kl. 09:40 og jeg gik i fællesrummet fra 10:00 til 11:00 hvor de skulle spise frokost og efter frokost tog vi hjem.
I dag har jeg afleveret kl. 08:30 og gik kl. 10:00 og nu sidder jeg her ved computeren med mobilen indenfor rækkevide i tilfælde af at han skulle være ked og mor skal komme til undsætning, hvis ikke de ringer har jeg aftalt med dem at jeg henter efter frokost ca. 11:45.
I morgen skal han hvis alt går vel prøve at sove derovre og så er det godt jeg har et strikketøj der snart skal være færdigt ;o)



Apropos strikketøjet har jeg måtte pille ærmet op og strikke det igen, jeg er åbenbart talsvag, men med hjælp af papirclips og omgangs tæller ser det ud til at komme til at passe.



En papirclips pr. 4 pinde, ja jeg måtte jo finde på noget så jeg kunne få ærmet rigtigt. nu mangler jeg bare 70 pinde på ærmet og en hætte.

Ingen kommentarer: