lørdag den 26. august 2006

Øv altså

Jeg er ved at opgive ævret hvad angår mit vår sjal, nu havde jeg endelig kommet i gang med anden omgang hul mønster kun for at opdage at jeg havde strikket ret på vrangsiden og visa versa.....:o( 6 pinde er trævlet op, ikke let med mohair garn og så er det på den igen.



Når men ellers går det strygende har strikket to par filtede sutter, et par til mig og et par til Lillemanden der skal starte vuggestue på næste mandag, jeg gyser ved tanken.
De mangler at blive syet sammen og hæftet ender som I kan se.



Og så var det i dag at jeg skulle hjembringe mine nye gennemsigtige gummistøvler som jeg erhvervede mig her, tak endnu engang Pia ;o) Jeg er svært fornøjede med dem, Gemalen synes jeg er tosset, men pyt, nu gælder det bare at får færdiggjort strømpe nr. 2 så jeg kan være eddersmart.

Frederiksværk fylder 150 år og i den anledning skulle alle børnehaverne i kommunen opfører et artist nummer eller desligende, Datterens børnehave dansede Samba og Datteren strålede og vred sig til rytmerne, dejlige unge. Ingen billeder da jeg ikke vil poste billeder af andre folks børn uden tilladelse.

Ingen kommentarer: