mandag den 28. august 2006

I'm loving it

Søndag tog vi en tur på stranden med hunden der på meget lang afstand viste hvor vi var på vej hen, Molly er en rigtig vandhund.



I dag var dage for Netto's garnvinde og selvfølgelig måtte jeg eje sådan en og som overskriften antyder elsker jeg den, 40 min. og 2 fed Kauni garn effekt EJ var vundet op og klar til brug. De havde også glasperler, strømpegarn og stempel som jeg måtte eje, men jeg må tilbage i morgen for at få 2 ngl. af den blå strømpe garn mere, for jeg påtænker at tilmelde mig Mariannes Baby Mystery.

Blogspot har opført sig yderst mærkeligt i dag, så alle opdateringer jeg normalt fanger med Bloglines er gået i hegnet og med mere end 105 blogs at holde styr på ja så orker jeg ikke gå dem alle igennem en efter en.

1 kommentar:

IF Stjernen sagde ...

Jeg fik en garnvinde og et krydsnøgleapparat af svigerfamilien i julegave sidste år og det den skønneste gave jeg har fået i mange år :-)