torsdag den 17. august 2006

Det ser rigtigt ud i dag

Hoved altså, men det er stadig lidt ustabilt, men det kan da bruges :o) Tak for jeres søde beskeder til mit seneste indlæg jeg hader de dage hvor mit liv er mere vrang end ret.

Jeg kunne ligesom ikke rigtigt komme i gang med nogle af de strikke projekter jeg havde gang i, hvad gør man så?? Ja man starter da et nyt op ikke??!!!



Som sagt så gjort og her ser I den spæde start på mit vår sjal, tiltænkt Oldemor som vi håber kan finde overskuddet til at drage til Danmark og holde jul hos os.



Ærme til ærme trøjen bliver også rørt lidt i dag, mit mål er at bruge garnet op i dag og så skal der bestille noget mere. Frida opskriften bliver sendt i aften så en gang i næste uge burde du have den ;o)

Når Lillemanden vågner drager vi ud til Datteren og lilla stue hvor han efter alle solemærker skal starte den 4. september havde jo ellers håbet at jeg slap for at køre ham ind 2 steder, men intet er sket på hussalgs fronten så der er ingen vej uden om, øv!!!

Og så lige en design ting, jeg ønsker mig meget et banner eller hvad man nu kalder en sådan fin overskrift med billede bagved er der nogen der ude i blogland der kan hjælpe mig?

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

hej Line!
godt at du föler dig lidt bedre i dag, sådan er nu livet, op og ned ad bakke. og tusinde tak for at du vil dele din opskrift med mig, jeg venter spændt, synes netop det model er mægtig flot i sådan mangfarvet garn.
hilsen fra Island
Frida

Vivian sagde ...

Kære Line, tusinde tak for at du var min hemmelige ven nr. 2, og fandt på den fine gave, som fluks er taget i brug (ja, dog undtagen lysene, der desværre var smeltet lidt...)

Ang. banner så kan man gratis i 14 dage bruge et program der hedder Banner Maker Pro, det er supernemt og selvforklarende til den slags ting. Det findes her: http://www.bannermakerpro.com/

Din Kauni-bluse bliver bare kæmpeflot!!!

KH Vivian