mandag den 7. august 2006

Sikke det vokser



Det er uhyggeligt som sådan et garnlager vokser, for 3 måneder siden havde jeg intet garn og nu, uha jeg tør slet ikke undersøge hvormeget der er på lger i dag.

Men idag kom der i hvert tilfald 10 nøgler mere på lagerede, 6 nøgler Bumbo mohair 51 % mohair og 4 nøgler bumbo strømpe garn, der skal omsættes til spiral sokker til Lillemanden, der ikke har fået noget som helst endnu.


Og så er jeg endelig nået til tåen på min første strømpe til mig selv, nummer 2 kommer nu til at vente til Lillemandes sokker bliver strikkede og så er der jo også lige en hjemmegjort gave til min 3. hemmelige nordiske ven som jeg hellere må have gang i meget snart.

Sidste effekt til min HNV4 nr 2 er indkøbt og nu mangler jeg bare at pakke gaven sammen og sende den, i morgen måske hvis jeg husker at bede Gemalen tage en passende papkasse med hjem.

1 kommentar:

Susanne sagde ...

Mit ganlager eksploderede også da jeg kom i webstrik :o) Det er vist en karakterbrist der følger med medlemsskabet... Kh fra Susanne i Silkeborg