tirsdag den 15. august 2006

Jeg forestiller mig...


Nu har jeg i gennem længere tid læste blogs og ynder at læse dem fra starten af, og gang på gang støder jeg på blogs der lider en meget brat død, uden forklaring eller afsked og jeg kan ikke lade være med at bekymre mig for dem der så brat ender deres blogger dage.

Så hvis nogen af jer læser med så vid at jeg bekymre mig om jeg og håber at alt er vel i jeres lille verden.

Verden uden for mit vindue lige nu er badet i et gylden lys og regndråber, har forsøgt at tage et stemningsbillede men det fangede ikke rigtigt det smukke lys, men døm selv.

Herinde i varmen og tøtvejret lytter jeg til DR Soft, for jeg har nemlig taget mig sammen og fundet dab kanalerne på min trofaste PC, når Lillemanden er vågen lytter vi til DR Oline og gang på gang bliver jeg hensat til barndommens land, som når jeg høre Græsrødderne med "Det var sidste stop" som var afslutning på et børneprogram i start firserne, jeg elskede de programmer, især på grund af slut sangen.

Ingen kommentarer: