tirsdag den 15. august 2006

Strikke status



Som I kan se er Lillemandens sokker færdige og enderne hæftede, men og der er et men, de er lige små nok, så de er endt hos naboen, hvis knægt er 10 uger ældre, men ikke har så buttede fødder som min lille prins.

Pyt, jeg strikker dem da bare igen, men dennegang på en pind 3 og så burde de passe.




Og så er jeg i gang med et hemmeligt projekt til Datteren, en lille sjælevarmer i båndgarn, opskriften byder kun på korte ærme men jeg tror at jeg vil forlænge dem og så vil jeg kalde den istap, men lige nu driller den og som I kan se er ryggen trævlet op, men jeg skal nok få det til at makke ret.

Tørklædet til min hemmelige nordiske ven er også trævlet op og jeg fifler med at tilpasse et hulmønster så det kommer til at passe mig, mere om det senere.

Ingen kommentarer: