tirsdag den 8. august 2006

Ihhh altså

Jeg har brug for at komme ud med noget der frusterer mig, så er du ikke i humør til brok så spring dette indlæg over, nu er du advaret.

Vi har for det meste verdens bedste naboer, men på et lille punkt løber vi gang på gang hoved i mod en mur, nemlig når det kommer til gæsteparkering.

Naboerne insistere nemlig på at deres gæster skal have lov til at parkere lige uden for vores hoveddør, ok det er ikke så tit vi benytter vores hoveddør, men jeg synes personligt ikke det er det mest charmerende at det første man ser når man åbner sin dør er en bil, især, når vi så bliver mødt med sure miner, når vi pænt beder dem parkere bilerne over i den anden side af vejen, hvilke vil med fører at deres gæster skal gå 10 skridt længere.

Normalt er det ikke et problem, men i de næste 4 dage har de besøg af en kassebil og den skulle så stå lige der uden for min dør, suk, har bedt dem pænt om de ville parkere den andet steds næste gang den har været ude og kører, men sikke en ballade, jeg har måtte stå i 10 min. og forsvare at vi ikke synes det er vildt fedt at have en kassevogn permanent foran vores dør.

Nu sidder jeg her og tænker der det mig der er galt på den eller hvad!

2 kommentarer:

Trine Als sagde ...

Nej det er bestemt ikke dig, der er galt på den. Jeg syntes heller ikke det ville være den hyggeligste udsigt at glo lige ind i siden på en bil.
Rent politimæssigt er det også ulovligt, men så langt skulle det jo helst ikke komme.
Kan du ikke bede dem parkere foran hækken istedet? Så er dit indgangsparti ikke spærret.
Det MÅ kunne løses.
Kram

Fríða sagde ...

den kender jeg godt, har også naboer der har underlige meninger om hvor de skal parkere deres og deres gæsters biler. det sker tit når de har gæster at jeg slet ikke kan komme med min bil ind i gaden og må parkere i næste gade, hvilket så dem der bor i den gade ikke bliver så glade for! desværre er der ikke noget man kan göre andet end at trække vejret dybt, for hvis man altså tilkaldte politi el.lign. ville det jo blive ulideligt at bo sammen efter.
hilsen fra Island
Frida