søndag den 20. august 2006

Travl weekend

Uha jeg synes godt nok vi har haft meget om ørerne i denne weekend, fredag fragtede vi vores gamle sofaer til Humblebæk, Lørdag stod den på oprydning og rengøring, inden vi skulle til reseption hos naboen der var blevet gift samme formiddag og derefter på besøg hos min bror's plejeforældre.
I dag søndag har budt på en nyt stykke legetøj, en navnefest hos genboen, en hoppeborg og en softice maskine, nu er jeg flad og længes efter ro og fred.



Mit nye legetøj har jeg gået og sukke længe efter, men er for nærrig til at betale 999.- for som de vil have på tv-shop, men i denne uge havde Netto den så til 179,- og så måtte jeg bare eje den, så Gemalen og Datteren var så søde og køre til Hundested for at købe en til mig, de har nemlig åben om søndagen hele sommerperioden.



Gaven til min hemmelige Nordiske Ven nr. 3 er afgået ved døden, men bare rolig ven, jeg har noget nyt på pindene ;o)

Ingen kommentarer: