tirsdag den 8. august 2006

Der sker altså også andet (se sidste indlæg)


Jeg fik strikket min strømpe færdig i går eftermiddag og startet op på en rip sok til Lillemanden, det skulle være en spiralsok, men det dur jeg ikke til, det blev nærmest zigzag rib istedet.



Og se så lige hvad vores grøftekant bød på i går da Datteren, Lillemanden og mora var på en lille gå tur, gad vide hvordan den er endt i en grøftekant, når hvor som alting er, så står den nu hjemme i min zinkbalje med de blå og lillabloster der skal med mig videre ud i livet.

Appropos det så må der gerne snart ske noget med det hussalg, jeg orker ikke flere kævlerier, med naboen) og mere overvågning (fra mit mødrende ophav).

nu vil Lillemanden og jeg bevæge os ud i livet og mødes med de andre fra mødregruppen til god mad og hygge (vi burde faktisk hedde ædeklubben og ikke mødregruppen ;o))

Ingen kommentarer: