onsdag den 5. juli 2006

Vi vil savne dig Gösta :0(


Vores højt elskede svensk oldefar er død, vi vil savne hans dejlig lune og venlige sind.

Vores største sorg er at han ikke nåede at få lillemanden af se, Datteren nåede de heldigvis at nyde i de forgangene år.

Til vi ses igen, Gösta gå med kærlighed.

Gösta Bladh (22.07.25-05.07.06)








Dagen i dag har heldigvis budt på andet og mere end det sørgelige budskab, lillemanden fik klippe sommerhår, uha hvor det gjorde ondt i mit moderhjerte, da hans lokker faldt, men han klarede det til ug kryds og slange.




Rent strikke mæssigt sker der ikke så meget, jeg er nu over udtagningerne og mangler små 23 pinde før jeg skal til opslagende, og så vil det vise sig om jeg har fattet Rikkes forklaring, kun tiden vil vise ...

Uh jeg glæder mig som et lille barn til at vi får tilsalg skiltene op, så bliver det virkeligt på en mere håndgribelig måde, vi holder stadig vejret.

Ingen kommentarer: