søndag den 9. juli 2006

Det smitter det l... :o)

Ville lige vise jer et billede af Datteren, min lille temperamentsfulde prinsesse, og det fædrene ophav i baggunden med vores selskabs mis Mille på skødet og hun er lige så temperamentsfuld som Prinsessen ;o)

Sådan noget strikning smitter jeg fik blod på tanden da jeg ved et tilfælde landede på denne blog og nu er jeg kommet til at smitte naboen.

Hun har ikke strikket meget før så lige nu kæmper hun med en hvid trøje til sønnen i strømpegarn og et par sokker til samme i opal.
Mærkeligt at lige pludslig at være blevet en autoritet og lærer.

Ikke rigtigt noget at vise på strikke siden, den underlige grønne ting er pillet op, og jeg har slået op til endnu et par strømper til Datteren, kunne jeg lige så godt når jeg skulle vise naboen hvordan man gjorde.

Trøjen i kauni er gået lidt i stå, vi får fotograf på tirsdag, så tiden bliver brugt til at rydde op og rytte ud :o)

Ingen kommentarer: