lørdag den 1. juli 2006

Jeg nåede det


Jeg har været i gang med et kauni fra hjørne til hjørne sjal i ret-strik i nogen tid nu og her til aften mente både manden og datteren at det ville jeg ikke blive færdig med i dag (nå ja nat så), men nu skal I bare se

Enderne er endnu ikke hæftede og det mangler at blive skyllet op og blogget, men jeg er blevet lidt usikker på om man blogger et ret-strikket arbejde, hvad siger I?



Jeg ville også lige vis jer hvor langt jeg var kommet med trøjen i papegøje kauni garnet, faktisk var jeg meget længere end det, men opdagede til min gru at jeg havde glemt en udtagning i begyndelsen, øv øv og atter øv.

Bagerst ses den rest kauni jeg fik tilbage fra mit sjal, den skal bruges til blade og blomster fra de opskrifter I har været så søde at sende mig.

Og så her på falde rebet, overvejer jeg stærkt at deltage i webstrik's Tour de France strikkeudfordring, men ved ikke lige hvad jeg skulle strikke, må lige i tænkeboks til i morgen tidlig.

Ingen kommentarer: