torsdag den 6. juli 2006

Kald mig bare Lille My


Jeg er i et frygteligt lune i dag, vreden har endelig indfundet sig på matriklen og jeg er hævngerrig som en 4 årig.
Dette og dets tvilling gjorde godt i min lille infantile verden, så kan de lærer det nemlig!!!


På strikke fronten går det hverken være eller bedre end at mit strikketøj lever op til bloggens navn, jeg var nået her til, da jeg opdagede at jeg havde strikket 10 pinde for meget på ærmet, og da jeg endnu ikke er nogen strikke haj, så trævlede jeg op til det rette antal pinde og begyndte forfra, de opslagne masker blev ikke som Rikke forsøgte at lære mig, jeg kunne ikke få det til at se pænt ud, så jeg slog op som når jeg starter et arbejde og så må jeg ordne de extra tråde når jeg kommer til monteringen.

Nu vil jeg gå i seng og læse "Knitting a novel" af Anne Bartlett, lækkerbisken, desværre når jeg ikke så langt af gangen, men hvad så vare den længere.

Ingen kommentarer: