torsdag den 20. juli 2006

Jeg er her men der holdes ferie



Det bliver ikke til meget strikning her i sommerheden, ærme til ærme trøjen til Datteren bliver kun rørt når jeg sidder ved pc'eren og jeg får lov af Lillemanden som er noget så morsyg.


Ellers strikker jeg på en køkkenhåndklæde, og jeg tror jeg har luret Bente V's køkkentern, men døm selv.



Og så er der et par nye sokker på pindende, men føj for nogle farver, de er bestemt ikke lige min stil, men strikkes færdig det skal de :o)
Jeg har forresten et nøgle mere af det strømpegarn, så hvis der er en der vil bytte til et andet nøgle strømpegarn, så ville jeg være meget glad.

På hussalg siden sker der ikke noget, og jeg bliver hensat til sidste september hvor alle lige skulle høre om jeg havde veer, jeg lover at jeg nok skal sige til når der sker noget.

Åh ja og så lige her til sidst, Datterens candyfloss bindetrøje er endt i skraldespanden, det garn var umuligt at trævle op igen så den røj ud, basta.

Ingen kommentarer: