mandag den 10. juli 2006

nå ja og så lige lidt sommer stemning

Hver morgen går Lillemanden og jeg i haven og vander mine zinkbaljer, hvor de planter jeg gerne vil have med mig når vi flytter står.



I år har jeg kun en Delphinium, men hvilken en...





Denne Storkenæb er fra min mormors kolonihave, og en sommer for længe siden fik jeg lov til at forsøge at udrydde den, heldigvis lykkedes det mig ikke og i dag har jeg en samling på 7 arter, men ønsker mig gerne mange flere





Og så er det nu mine stokroser blomstre, endnu er det kun den lyse lyserøde der står i flor, men jeg kan se den mørkere lyserøde står på spring.

Faktisk har jeg en drøm om at der skal stå stokroser op af alle gårdens vægge, i hvert til fald dem der vender mod gårdspladsen, kun lige omkring hovdedøren, skal der stå noget andet, nemlig 2 klatreroser, meget gerne med duft, men hvilke ved jeg ikke endnu, nogen forslag?

Ingen kommentarer: