lørdag den 15. juli 2006

Når huset er stille...

Det er bare mig, det er bare mig

Det er dejligt at være alene
når huset er stille og stuen er min
Det er så dejligt med støvfnug der falder
på kjolen i solen der lyser her ind

Og jeg ved de andre kommer snart
Og jeg ved at de andre snart meget snart kommer hjem

ja jeg ved de andre kommer snart
og jeg ved at der snart er larm og ballade igen...
(Anne Dorte Michelsen fra Hemli' Helikopter!)


Denne bid af "Når huset er stille" fra datterens Hemli' Helikopter! siger det hele og hvordan jeg har det lige nu, Far og Datteren er i Cirkus Arena, Lillemanden sover og jeg nyder bare at være "alene", misforstå mig nu ikke, jeg nyder min lille familie og det faktum at vi har ferie de næste 14 dage, men...

Datterens strømper er færdige de mangler bare at få hæftet ender og så lover jeg jer et billede af strømperne på modtageren.

Lige nu vil jeg bare nyde at være til og roen i det lille ånderum der er opstået, mens familien hygger sig andetsteds end her.

Ingen kommentarer: