onsdag den 2. maj 2007

Chrash and burn

Mit experiment blev suspenderet lørdag som forventet, søndag fik dårlige nyheder det til at smuldre, mandag gik fint, men tirsdag gik det helt galt, kantinen eller som det hedder hvor jeg arbejder restauranten havde besluttet at vi skulle have sær menu i anledning af 1. maj så min normale rutine blev ændret og så gik det galt, de havde lavet kage bord, tog kun lidt og jeg mener lidt chokolademussé, men efter frokost fejrede en af mine kollegaer fødselsdag og så gav jeg op, men i dag er en ny dag og jeg er på den igen.

På sokkefronten har jeg endelig knækket maske koden til Jaywalkerne og det gik strygende, lige indtil jeg opdagede en fejl længere nede i det jeg havde strikket, når pyt den klare jeg også.

Og så var det jo tirsdag og strikkecafe dejligt igen at være i selskab med alle de dejlige kvinder, faktisk er det næsten et år siden jeg kom første gang og jeg har ikke fortrudt et øjeblik.



My experiment got suspended on Saturday as expected, Sunday bad news brought it to a screeching holt, Monday no problems, but yesterday the cantina or restaurant as they call it decided to suspend the normal menu in honour of 1. May (the national workers combat day), the change in menu resulted in a change in my routine, and it didn’t help that they had made a giant cake table, I only to one small scoop of chocolatemouse but after lunch a college celebrated his birthday, and it went horribly wrong from there, today is a new day and I’m back on track.

On the sock front I finally cracked the stitch code for the Jaywalkers and everything went fine until I discovered a error in what I had already knitted, oh well I’ll fix it at soldier on.

Tuesday nights are knitcafe nights, and it was lovely once again to be in the company of those lovely ladies, it is almost a year ago I joined the group and I haven’t regretted it for a moment.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Åh, hvor jeg kender til det med at denn slags eksperimenter mislykkes. Altid er der en eller anden kollega der har noget kage eller andet guf med og man vil jo heller ikke være usocial. men det kan faktisk godt være et problem når man kæmper med overflødige kilo. Pøj pøj på at det lykkes for dig.
Kh Jane