torsdag den 31. maj 2007

Efterlysning/Missing

Har du set min sokke Mojo, har ikke været på matriklen i flere uger, hvilket gør sokkestrikning mindre tilfredsstillende end normalt.
Hvis du har set den, så send den hjem, jeg venter utålmodigt.

Jeg er forbi hælen på den 1. Gryff-twin strømpe, men har trævlet op 4 gange før jeg fik et tilfredsstillende resultat.
Jeg er meget glad for denne strømpe og håber blot min ven synes det samme.

Når sokkerne er færdige, mangler kun et brev og så afsted.



Have you seen my sock knitting Mojo, it has not been seen these last couple of weeks, and makes sock knitting much less fun than usual.
If you have seen it please send it home, I am eagerly awaiting it.

I have turned the heel of the 1. Gryff-twin sock but had to rip back 4 times before I got it right.
But I admit, I'm very partial to this sock, just hope my pal thinks the same.

When the socks are done, all remains are a letter and a send off.

Ingen kommentarer: