onsdag den 9. maj 2007

Dear Hogwarts sock swap reciver

Endelig er jeg kommet på den anden side af den første hæl og jeg har tilpasset mønstret så sokken burde passe perfekt, men at strikke sokker til nogen man ikke kender og man ikke kan prøve dem på er en skræmmende oplevelse.

Jeg er stadig tilfreds med farverne, meget Gryffindor synes jeg.

Ellers er der ikke meget at fortælle.



I finally reached the other side of the first Jaywalker sock, I adjusted the pattern so the socks should fit perfectly, but to knit socks for someone you don't know is a bit daunting I think.

I'm still pleased with the colours very Gryffindor I think.

53

1 kommentar:

Tina Olsen sagde ...

Hej line..
ja det må da være lidt svært at strikke sokker uden en størrelse, du må bare prøve dig frem og håbe..
vi ses på tirsdag knus..og jeg glæder mig til at høre om alt det jeg kan læse der er sket mens jeg har været væk:-)