mandag den 28. maj 2007

Kald mig tosset/Call me crazy

Vi har haft en dejlig pinse, dog ligger Lillemanden underdrejet, med snue, forkølelsesøjne, hoste og små feber.

I dag har Farfar og Farmor været på besøg og ungerne nød opmærksomheden og en tur i mors hængekøje.

Og nu grunden til at I har card blance til at kalde mig tosset.
Jeg har i manglen tilladelse til at indkøbe nyt garn, gået rundt og leget med ideen om at opdele mit strømpegarn, min store lidenskab, i de 4 årstider og her til aften kunne jeg ikke står i mod længere.



Her ser I hele mit lager af strømpegarn, nok til 43 par./Here you see my complete stash, enough for 43 pairs of socks.



Og her er mine vintergarner i alt 13 par./Here my winter yarn, enough for 13 pairs.



Og her mine forårsgarner i alt 7 par./Here my spring yarn, enough for 7 pairs.



Og her mine sommergarner i alt 12 par./Here my summer yarn, enough for 12 pairs.



Og til slut mine efterårsgarner i alt 11 par./And finally my fall yarn, enough for 11 pairs.

Men fødselsdagsgruppe jeg ville elske mere strømpegarn, jeg er en junkie, en strømpegarns junkie.

We have had a lovely Whitsuntide break, even though my toddler suffers from a cold and a little fever.

Today my in-laws came to lunch, the kids enjoyed the extra attention and a swing in moms hammock.

And now to the reason you may in good consigns call me mad.
I have signed up to a use your stash challenge for 7 months, and to prevent myself from going potty, I have played with the idea to arrange my sock yarn in the 4 seasons, and tonight I couldn't help my self.

See above.

2 kommentarer:

Jane sagde ...

Åhh hvor det kribler i fingrene efter at gramse gramse. Jeg eeelsker strømpegarn. Jeg må vist ha sokker på pindene i en fart...
Kh Jane

Tina Olsen sagde ...

Jeg syntes ikke du er tosset line, men er der i mod lidt misundelig, det ser sku godt ud..håber vi ses i aften - jeg kommer ;-))