lørdag den 19. maj 2007

Glædelig forsinket mors dag til mig/Happy belated mothers day to me




Gemalen og ungerne havde ikke lige fået nået at købe mig noget til mors dag, så Gemalen synes at jeg skulle have en lille ting eller 2 i dag.

Og sikke jeg fik, meget til Datterens glæde;o)



Jeg fik 1 stk. hængekøje og hænge stol der kan monteres i ungernes gyngestativ, super hyggeligt og sjovt synes Prinsessen, Prinsen ville hellere slå græs med farmand.



Jeg var ikke den eneste der fik gaver i dag, næ Isabella kanin fik nyt udendørs bur med løbegård.

The husband and the kids was late buying me a mothers day present, but I got a very nice surprise today a hammock and hammock/chair mounted in the kids swing thingy.

I love a nap I a hammock and the princess loved it, the prince would rather mow the lawn with Daddy.



I wasn't the only one who got presents today, our bunny rabit Isabella got a new outdoor hutch.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hm..

Har skrevet tidligere idag,men den har åbentbart ikke registreret el.også får du dobbelt svar.

Kære Line

Jeg er så ked af det på jeres vegne ang.hussalg sådan noget L...
hvis jeg ejede så mange penge ville jeg købe det så i kunne komme videre.

Også et forsinket god mor`s dag til dig,du er alletiders,men jeg kan godt forstå dine tanker længere nede.vi skal være glade for vores børn og mand at de har brug for os.

Vi har også 2 hængekøjer og det er skønt bare at lægge der og dase,glemme omverdenen for en stund.

Mange opmuntrende hilsner fra "tude" Dorthe71