søndag den 22. april 2007

Weekends



Det er søndag aften og weekenden er løbet gennem fingerne på mig, intet har jeg nået og for ligesom at gør det hele bedre så må jeg lave om på mine sock swap planer, da jeg ikke kan få Jaywalker sokkerne pæne når der skal skiftes mellem tre farver, øv.

De tre sidste arbejdsdage har budt på overarbejde så jeg var meget træt da weekenden endelig kom, så lørdagen blev brugt til indkøb, leg i haven og ren råhygge, søndag startede kl. 4 da Lillemanden mente at, nu står vi op, fik ham til at sove igen kl. 5:30 og så var der tid til en lille lur til mor, ellers har vi tilbragte hos svigerforældrene.



It's Sunday night and there's not long to bedtime, the weekend has gone by in a flash, did not accomplish any of the things I was hoping for and to top it off I have to alter my sock swap plans, blast, so dear sock swap recipient you will not get Jaywalkers as promised, I just can't get them to work when working 3 different colours, but if you wish I'll knit you a pair later.

Saturday was used to shop, play in the garden and just hang out, today we spend with the in-laws.

2 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

hej line
skønne billeder af børnene...
det var da noget tidligt lillemanden syntes søndagen skulle startes..nyd resten af den..

Anonym sagde ...

Hold fast, hvor er det langt tid siden jeg har været heromkring, der var mange indlæg at læse :o) du får godt nok noget fra pindene! Og en fødselsdagsgave ide var der også (250 ngl, gisp!) Hvor har I strikkecafe henne om tirsdagen?
kh Linda