fredag den 6. april 2007

Langfredag



Dagen er gået hos svigerforældrene, masser af mad er blevet indtaget, der er blevet leget taget billeder og modtaget påskeæg, vi fik alle 4 og jeg fik også en lanterne.

Under besøget fik jeg færdig strikket et par tykke tykke sokker i de skønneste farver og dermed er 85 g forsvundet fra lageret.



Jeg fik taget det obligatoriske fregne billede af prinsessen



og så skal I da ikke snydes for et billede af prinsen i hopla.

Dagen i går var meget vellykket, gik ikke helt som forventet, sådan et sauna besøg trætter.
Jeg gik indtil det med forbehold, er ikke overvældende vild med at være i så varme omgivelser, men det gik og dampbadet var himmelsk.

Før filmen snuppede vi frokost i Strikkers og så så vi the number 23, fed film ikke som jeg havde ventet, men fed uden tvivl.

Efter filmen var det meningen at vi skulle spise middag på Ankara, men ingen af os orkede så vi meldte afbud og hentede Lillemanden i stedet og så hjem og putte med en god bog.

Ingen kommentarer: