tirsdag den 17. april 2007

Spørgsmål/Question



Jeg har lavet maske markøre til min Hogwats sock swap pal og er kommet i tvivl om jeg kan være bekendt at sende dem, hvad synes I? Og hvad med halskæden kan jeg være bekendt at sende den med, eller er den for simpel? Udfri mig fra min tvivl vil I ikke, så er I søde.

Som I nok har gættet er min sock swap pal fra Gryffindor og jeg elsker deres hus farver og mangler kun en enkelt farve for at kunne strikke de jaywalker strømper jeg har besluttet at strikke til denne udfordring. Jeg har planlagt at lave dem i gul, orange og mørk rød, håber dette er acceptabelt.


Jeg har bestilt og modtaget det strømpegarn og de pinde der skal med i pakken, så nu mangler jeg kun at strikke strømperne og finde noget typisk dansk at komme i pakken, har I nogle ideer?


Og nu til noget andet, for jeg har et hængeparti fra sidste tirsdag.
Jeg fik nemlig ikke fortalt jer om den gavmildhed der råder i min strikke cafe, jeg er som I ved vild med strømpegarn og i tirsdags fik jeg af Tina 3 ngl. strømpegarn, 2 100 g Opal ensfarvet orange 1268 og 1 100 g Opal Cotton Petticoat Cotton 1338 og strikke-feen har lovet mig endnu et ngl orange Opal, hvilke gavmildhed.

I've been making mask markers for my Hogwarts sock swap pal and I'm very insecure as to whether I can send these a long with the necklace to her, please leave a message as to what you think.

As you might guessed my pal is a Gryffindor and I love the colours assigned to that house, and tonight I'll buy the last yarn for the swap socks, I decided to make stripy Jaywalker socks designed by Grumperina, I'll make them in 3 colours yellow, orange and dark red, hope that will be within the boundaries of the assignment.

I ordered and received the sock yarn and the needles that are to go with the socks so all I need is to need to do now is to knit the socks and find some titbits from Denmark.

On other matters I think I forgot to tell you of the generosity of my fellow knit café knitters.
Last Tuesday I received 3 hanks of sock yarn, 2 100 g Opal solid orange 1268 and 1 100 g Opal Cotton Petticoat Cotton 1338 from Tina the knitting fairy's assistant and today the knitting fairy had promised me 1 more hank of the orange Opal, now that’s what I call generosity.

9 kommentarer:

Helle C sagde ...

Hej
jeg synes dine maskemarkører og smykke er fine, og jeg ville personlig blive rigtig glad for at få dem.

Knus fra Helle

Lacey sagde ...

I think your stitch markers are great. Your partner will be honored to get her gift.

pacalaga sagde ...

Your stitch markers and necklace look lovely to me!

Merete sagde ...

Det bliver nogle rigtig flotte strømper! Hvad med at komme en lille Gjøl trold med i pakken?

Heide sagde ...

The stitch markers are lovely and I'm sure that your Jaywalkers made up will be just as beautiful.

Gryffinitter sagde ...

The stitch markers are very very nice and the necklace is also! I think you can send them, no question!

Trine Als sagde ...

hmmm typisk dansk... en hønsestrikket vaskeklud :-)
Eller en spegepølse.
Fine sokker og meget lækre smykker og markørere

Lia sagde ...

Your stitch markers are beautiful! And I can't wait to see your Jaywalkers. The colors sound fantanstic!

Inge B sagde ...

Noget dansk kan være kransekage. Salmiaklakrids er noget man kun kan få i Danmark - det er vist uloveligt i de fleste andre lande. Salmiak er ikke normalt godkendt til levnedsmideler. Spegepølse kan give problemer - det kan kræve tilladelse at indføre kød.