torsdag den 19. april 2007

Tag stilling/Take a stand

Det har flere gange indenfor kort tid været oppe og vende spørgsmålet om man vil være organdonor, jeg tog stilling for små 9 år siden efter en sygdomsperiode der på ingen måde havde forbindelse med organ donation overhoved.

Men jeg vil gerne i dette forum opfordre til at I tager stilling og ikke mindst fortæller jeres nærmeste hvad I har besluttet.
Jeg er ligeglad med hvad man vælger, men det er så utroligt vigtigt at I tager stilling lige meget hvad I beslutter.

Læs mere her.

Og til et lettere emne se hvad jeg købte i strikke caféen i tirsdags, nemlig 3 addi rundpinde 100 cm i henholdsvis str. 3 mm, 3,5 mm og 4 mm, de er tiltænkt strikning af tæpper og sjaler, men først skal jeg strikke Jaywakler strømper til min hemmelige ven, nå ja hemmelig for hende ikke for mig.



Several times in the passing week the subject for organ donation has been brought to my attention I took a stand almost 9 years ago after a period of sickness not in any way connected to organ donation in any way.

I would like to use this forum to ask you to take a stand, and not least tell your loved ones what you have decided.
I don't much care as to what you decide, but it's causal that you think it over and takes a stand, either way.

Read more here.

Now on to a lighter subject, because I failed to tell you about the Addi circulars I bought this Tuesday at the knit café.
They are 100 cm long I the following sizes 3 4 and 6, I bought them for knitting blankets and shawls and I can't wait to use them, but I'll have to finish the Jaywalker socks for my secret sock swap pal first.

Ingen kommentarer: