mandag den 25. december 2006

Se gaverne vi fik

Juleaften er vel overstået og jeg fik mangt og meget, faktisk var der så mange gaver at de knapt kunne få plads under træet.



Af min elskede fik jeg et krydsnøgleapperat og af ungerne fik jeg 2 nye links til mit armbånd.


Den med striberne af Prinsen og den med blomsterne af Prinsessen, se venligst bort fra hundehårerne.



Under træet var også 2 pakker der fyldte os med vemod og længsel, nemlig en lille svensk nisse til hver af ungerne fra Oldemor og Oldefar indkøbt til sidste jul, hvor Oldefar desværre var for syg til at klare turen. Vi mistede Oldefar i juli måned og gaverne mindede os så stærk om den tomme plads han efterlod.
Nissen med bukken er Prinsens og Nissen med peberkagemanden er Prinsessens.



Kan I huske den fine røde gave jeg havde fået af Lisbeth fra Webstrik?
Her er hvad den indeholdte, 1 viskestykke og 1 karklud (hjemmestrikket?) og et ngl. strømpegarn, der er en der har luret min store lidenskab.

Tak igen Lisbeth.

Udover disse dejlige ting fik jeg penge til min soldetur d. 27. januar og I kan tro jeg glæder mig.

Ingen kommentarer: