lørdag den 16. december 2006

Det er forundeligt hvor meget det hjælper mig at sætte ord på mine tanker, jeg har gjort brug af det mange gange sidste gang var sent aften samme nat som jeg fødte Lillemanden, jeg var meget bekymret for at jeg ville få problemer med at forholde mig til mit lille barn med alle de problemer jeg havde med min mor i den periode. Da jeg fik sat sidste punktum gik jeg i seng og vågnede et par timer mere med veer, heldigvis har jeg ikke haft nogle problemer i forhold med min søn, snare tvært om.

Jeg har tumlet med nogle tanker en uges tid, der truede med at vælte mit korthus i torsdags fik jeg endelig tid til at sætte mig ned og få sat ord på de tanker der kværnede rundt i mit hoved.

Og tror I ikke lige at når jeg så får ro på tankerne så opdager jeg gudhjælpe mig at jeg savner kicket tankerne gav, utroligt.



Manden er bukket under for stress, har længe, meget længe været bekymret for ham, har har siden 1. november været syg 5 gange, men først nu har han fattet alvoren, heldigvis har han en aftale hos lægen på tirsdag og jag har tvunget ham til at love mig at han ikke tager på arbejde inden da, faktisk tro jeg ikke han kommer på arbejde igen på denne side af årsskiftet.



Og så lige for at lette stemningen lidt så skal I lige se hvad Datteren har lavet, årets jule tegning.

Ingen kommentarer: