torsdag den 14. december 2006

Hun gik Lucia og Han har det godt igen

Lillemandes operation gik fint, han var rasende da han vågnede, men efter en lille lur og en is var han glad igen.



Onsdag var Lucia dag og i år var Datteren en af de ældste og derfor en af dem der skulle gå Lucia, endnu engang gik jeg glip af noget vigtigt i ungernes liv, men hendes far kunne med slet skjult stolthed melde at hun var den eneste der kunne høres da de sang, stor pige.



Som plaster på såret for ikke at komme til julefrokost i fredags startede jeg op på et sjal efter eget hoved og jeg er nu kommet så langt, det lader til at blive et cirkel sjal, det havde jeg ikke lige gennemskuet da jeg startede.



Og her er beviset for at Svigermors strømper er blevet færdige og hermed er første projekt af brug dit garnlager færdigt og 69 g mindre.

Ingen kommentarer: