lørdag den 23. december 2006

Jeg nåede det



Datterens julegave til Farfar er færdig og pakket ind, men jeg nåede at tage et billede før vi nåede så langt.




Til Farmor laved hun en fin halskæde og til dem begge er der strikket vaske klude og sokker og vi har lavet sæbe.



I får lige den 4 og sidste nisse i dag da jeg ikke tror jeg når forbi bloggen i morgen.

Dagen er ellers gået fint eneste katastrofe var da Gemalen bad mig rettet hans klipning til og jeg tog en ordentlig tot hår, men han tog det nu meget pænt og frisuren blev med et snuptag til ultrakort hår, UPS undskyld igen elskede.



Med dette bevis på at verden har set lyset og hvor trendy'et det er at strikke vil jeg ønske alle en glædelig jul og en lykke bringende nytår.

1 kommentar:

Vivian sagde ...

Sikke nogle dejlige gaver!!

I ønskes alle en glædelig jul

Mange hilsner fra Vivian